Люблю Голливудские прически

01-04-2013, Aleksandr Zakabluk

Технолог интернет-магазина promakeup.in.ua  (да,  мы первый интернет-магазин, у котрого есть свой технолог),

Алескандр Якимович дал интервью журналу ANTURAZH - мы рады предоставить Вам возможность с ней ознакомиться на языке оригинала:

"А: Що, на ваш погляд, є головним у професії перукаря?
Само собою, талант важли-вий. Важлива комунікація та 
вміння спілкуватися з людь-ми. Плюс – професіоналізм, 
володіння термінологією та розумінням того, що ти робиш. Потрібно усвідомлювати, що ти працюєш із дорогим матеріалом  – волоссям. Треба повністю знати його анатомію та розумітися в усіх процесах. У кожну твою дію повинна бути закладена впевненість.


A: Наскільки складно на початку завоювати довіру клієнта до 
себе?

Це дійсно непросто. Перші клієнти, які вже встигли стати постійними, спочатку закидали запитаннями на кшталт «Скільки вам років?», 
«Де ви працювали?». Усе набуваєть-ся з часом. Головне, щоб людина 
залишалась задоволена твоєю роботою. Це системна праця – формування клієнтської довіри. 


A: Чи маєте табу у своїй роботі?
Найважливіше правило: якщо клієнт вперше приходить, намагаюся не нав’язувати йому свою думку чи бачення. Лише у тому випадку, коли клієнт цього просить. Радити щось можна вже тоді, коли людина більше тобі довіряє. Також не варто нав’язувати своє спілкування у процесі роботи. 


A: Що зараз входить у спектр ваших послуг?
Займаюсь усіма видами перукарських послуг. Певний час працював технологом, їздив різними містами та навчав інших. Є певні 
послуги, яких я не виконую лише тому, що мої клієнти цього не потребують. Скажімо, не роблю хімічних завивок. Є перукарі, які обмежують себе певними послугами чи клієнтською базою. Скажімо, 
хтось не стриже чоловіків. Хоча це – найбільш постійні зі всіх клієнтів, за хорошого результату вони звикають до майстра й відвідують 
його регулярно. Так само, як і блондинки. Це – найбільш прибуткові й 
постійні клієнтки. Іноді вони п’ять років поспіль відвідують одного і 
того ж перукаря, якщо його майстерність себе виправдовує. 


A: Із якими проханнями до вас звертаються клієнти найчастіше?
Зараз основний тренд – натуральність. Блондинки приходять «затемнюватися», брюнетки – трохи висвітлюватися. Яким би не було 
фарбування, воно повинно бути максимально природним, наближеним до натурального кольору. Навіть, якщо людина кардинально 
змінює свій імідж, як показує практика, вона все одно повертається 
до першочергового варіанту, проходивши із «оновленням» не так 
багато часу.


A: Зараз багато хто звертається до народних засобів догляду за 
волоссям. Як ви ставитесь до цього?

Народні засоби не дають 100% гарантії того, що ви позбудетесь ламкості чи сухості волосся, або ж ще якоїсь іншої проблеми. Адже 
насправді працює лише певна частина поживних елементів. Як і всі 
перукарі-професіонали, ставлюсь негативно до народних засобів. 
Адже працюють могутні компанії, які проводять дослідження, де працюють фахівці та вчені. Вони винаходять безліч ефективних засобів 
для того, аби можна було позбутися тих чи інших проблем. Повністю 
покладатися на народні засоби не варто, їм можна довіряти лише на 
25%. 


A: Брали участь у багатьох конкурсах і завжди працювали 
лише з короткими стрижками…

Із довгим волоссям багато не «по-бавишся». Можна зав’язати його у 
хвіст, вирівняти чи накрутити. З коротким волоссям відкривається набагато більше поле для експериментів. Його можна зробити 
гладким чи пишним, попрацювати із текстурою, зробити накрутку, 
міняти форму, відповідно до чого мінятиметься сама форма обличчя. Зараз дівчата намагаються відрощувати волосся. Проте занадто 
довге волосся – це теж некрасиво. Красиво і естетично, коли воно має 
довжину до лопаток.


A: У шеф-кухарів є фірмові страви. Яка «коронна» зачіска від 
Олександра Якимовича?

Роблю комплекс стрижки й фарбування. Це – зачіска на середній 
довжині волосся, до лопаток, і розтяжка кольору від темних коренів 
до більш світлих кінчиків. Називаю таку зачіску «голлівудською», адже саме з такою з’являються селебрітіз на червоних доріжках.

Розмовляла Юлія Тунік-Чорна

Статьи

Форма обратной связи